DENEYİMSEL TASARIM ÖĞRETİSİ HAKKINDA KONUŞULANLAR NELER?


Herkesin her şeyi sevmesi beğenmesi beklenemez bu hayatta. Herkesin bir şeyden memnun kalması demek, hayatta aynı olmamız demek olmaz mıydı? Oysa bizler aynı değiliz ama benzeriz... Kimimiz sebze yemekten hoşlanırken kimimiz et yemeklerini daha çok sever değil mi? Kimimiz okumayı çalışmayı severken kimimiz ise nefret eder. Memnun olanlar kadar memnun olmayanlar da vardır elbette. Fakat ne olursa olsun Deneyimsel Tasarım Öğretisinin verdiği fayda ve memnuniyet her zaman daha fazla olmuştur.

Adsız 8 Temmuz 2019 06:47
Güler yüzlü karşılama, güzel ikramlıklar, eğitimin bitmesini istemediğin anlar, yaşadığımız iç hesaplaşmalar . Teşekkürler hocam...

Adsız 9 Temmuz 2019 14:05
Insanların problemlerine gerçek çözümler sunan faydalı ve eylenceli bir eğitim.

9 Temmuz 2019 20:00
İnsana hayatının hangi durağında olduğunu gösteren ve doğru yerlerde inmesini sağlayan eğitimler... Hangi düzelmemi anlatayım, o kadar çok ki! Teşekkürler

Unknown 9 Temmuz 2019 23:05
kendinize ve olaylara objektif bakmanızı sağlayan, güldüren, düşündüren,hayatınızın her alanına daha iyisini koymanızı sağlayan programlar bütünü...
iyi ki yollarımız kesişti

serpil 9 Temmuz 2019 23:11
insanın neyi neden yaşadığını gösteren. Karşılaştığı olaylara, insanlara, tepkilerini düzenleyen ve sabrını arttıran bir eğitim. Duyduktan sonra kendinizi geri çekemeyeceğiniz, iyi ki buradayım dedirten, hayatımızın amacını bize öğreten bir öğreti. Teşekkürler Hocalarım...

Adsız 10 Temmuz 2019 00:39
Çok şey bildiğimi zannederdim, yanıldığımı ve işin doğrusunu en güzel yolla öğrendiğim yerdir..

Adsız 10 Temmuz 2019 02:55
Beni en dipten aldı bu eğitim.Iyiki varlar

Adsız 10 Temmuz 2019 02:59
O Psikiyatrist senin bu psikolog benim gezerken ,birde şuraya bakayım diye uğradığım bir yerdi fakat şifa oldu...

İNCİ OKUTAN 10 Temmuz 2019 03:06
Güleryüzlü eğitmenler, içi dolu bir içerik,leziz ikramlıklar ile çoook güzel bir eğitim ,iyiki var.

Adsız 10 Temmuz 2019 03:56
Kendimi aradığım ama bulamadığım zamanda kendimi bulmama, tanımama yardımcı oldu. insanın kendisini bulması için uzak yerlere gitmesi gerektiğini zannederdim. Amerika'yı yeniden keşfetmeye gerek yokmuş. Gerçek o kadar yanımdaymış ki, görememişim. Şimdi sadece kendimi tanımıyorum. Yanımdaki kişileri de tanıyorum. Ve insan ilişkilerinde problem yaşamıyorum

Adsız 10 Temmuz 2019 03:58
Eğitime başlamadan önce her sorunun üstesinden gelirim zannediyordum. Meğer sadece problemlerle yaşamayı öğrenmişim. DTÖ eğitimleri bana problemlerimi çözmeyi ve güçlenmeyi öğretti. Ne kadar teşekkür etsem az...

İpek 10 Temmuz 2019 06:00
Hayatımda karşıma çıkan soruların cevaplarını buldum. Hem de hemen uygulayabileceğim gibi. Gerçek hayatta gerçek çözümler.

Sibel Dönmez 10 Temmuz 2019 06:41
Karşımdaki insanların anlam veremediğim bazı davranışlarının sebeplerini öğrenmek gerçek bir konfor.

İpek 10 Temmuz 2019 06:55
Bir çok eğitime katıldım. Fakat Deneyimsel Öğreti hayatın ta kendisi. Evrene gönderilen mutluluk mesajları değil. Çünkü hayatın gerçeği bu değil. Acı-Tatlı tüm gerçeğiyle sunulan bir öğreti. Farklı farklı yaşamların aynı sonuca nasıl gelişleri. Verilen Soyut Yasalar, sen-ben değil, eskiden- şimdi değil, Asya-Avrupa’da değil . Tüm insanlar tüm zamanlar tüm mekanlar için geçerli olan yasalar.

Adsız 10 Temmuz 2019 09:50
insan bazen yolunu kaybeder, bilemez nereden döneceğini yola.. bu yüzden sarmala sarar da sarar.. işte o sarmaldan insanı çıkarıp tekrar doğru yol üzerine koyan bir ilim..

Adsız 10 Temmuz 2019 09:51
Deneyimsel Öğreti hem güldüren hem düşündüren hem hüzünlendiren :)

Adsız 10 Temmuz 2019 09:51
İnsanların derdini dert edinleri bir eğitim, insanın hayatına faydası ise anlatılamaz derece ... İyi ki lerden

Adsız 10 Temmuz 2019 09:52
İnsan nasıl mutlu olur ? Ne yaparsa mutlu olur, ne yaparsa mutsuz... işte bu ne yaparsaların ne olduğunu öğrenmek için Deneyimsel öğreti iyi ki var

Adsız 10 Temmuz 2019 11:50
Hani geçmek bilmeyen 40 dakikalık dersler vardır, gözünüz yelkovanda...
İşte burada kolunuzdaki saati unutuyorsunuz.
Hem de 2-3 saat boyunca...

Adsız 10 Temmuz 2019 11:55
Hani ne yapacağınızı bilemediğiniz zamanlar vardır...
Hani en yakınının bile elinin kolunun bağlı kaldığı...
Hani seni en çok çıkmaza sokan...
İşte burada ne yapacağını öğreniyorsun; hem de kimse "Yap" demeden...

Adsız 10 Temmuz 2019 17:25
Yalniz olmadığınızı hissettiren derdinizi dert edinen bir eğitim deneyimsel öğreti.

Adsız 11 Temmuz 2019 05:46
Tanıdığımı sandığım beni hiç ama hiç tanımadığımı öğrendim. Yeni bir benle tanıştım. Her yere geç kalmamın, erken gitsem bile yolda bir şeylere takılıp yine de geç kalmamın sebebini artık biliyorum :)

serpil 11 Temmuz 2019 07:09
Sizi sizden daha çok düşünen, kendinizi yabancı olduğunuz bir yerde değil ailenizin içinde hissettiğiniz, güven veren kişilerle birlikte olmanın huzuru ile zamanın nasıl geçtiğiniz bilmediğiniz eğitimler... artık daha ne olabilir ki?

Lauder.11 Temmuz 2019 08:02
Merhaba.herşey den önce insanın kendini ve diğer insanlar nasıl tanımadıgini fark ettim ve bu bir daha tüm davranislarimi yeniden gözden geçirmemi sağladı ve dinamik olması sebebiyle sürekli zihnimde sanki beni gerek tiginde uyariyor.Aytul hocam sibel hoca ma teşekkür yetmez bunu söylemek istiyorum.kendi ev hayatım arkadaş larim sanki herkes le ve herşeyle arama herkesin faydasi için dengeli bi yay kurmuş gibiyim.

Unknown 11 Temmuz 2019 10:36
Derslerde sanki kendimiz yaşıyoruz gibi oluyor çok verimli geçiyor drsler. Sanki bizi bize anlatıyormuşsunuz gibi.

Unknown 11 Temmuz 2019 11:35
Hayatının değişmesi zaten olacak bir şey bu eğitimle, sadece bu eğitimin gerçekliğine inanıp, yapman gerekeni yapman lazım. Kendini gerçeklere bıraktığında seni öyle yükseğe çıkarıyor ki...

gzmm 11 Temmuz 2019 16:06
Hayatımda cevabını en merak ettiğim soru "gerçek nedir" "ben gerçeği nasıl bulabilirim" sorusuydu. Bu eğitim sayesinde gerçeği nasıl bulabileceğimi öğrendim. Konu ne olursa olsun.. O kadar bilgi içerisinden gerçek olanı ayırt edebilir olmak çok büyük bir lüks. Bu yüzden teşekkür ederim. =)

Adsız 1 Ağustos 2019 14:30
İlk başladığımda “ben bunları biliyorum zaten..” deyip sonrasında aslında doğruyu da yanlışı da ayırt etmeden bildiğimi, bu eğitimle de onları ayırt edebilmeyi öğrendim. Şu dönemde bunları bilmek insanı gerçekten çok rahatlatıyor.

Unknown 2 Ağustos 2019 02:36
insanlarin neden ozellikle o davranislari sergiledigini ogrenmek, iliskiler arasindaki dengenin onemi ve her seyin gizzıttan geçisi bir şok etkisi oluşturuyor...

Esra Demirci 6 Ağustos 2019 13:33
Bir eğitime katılmışsınız ve anlatıcı bence yada bana göre diye başlayan cümleler kurmuyor. Anlattıkları tüm zamanlar ve tüm insanlar için geçerli olan bilgiler..
"Tüm zamanlar ve tüm insanlar " Çok iddialı değil mi ? Dinlemeye kesinlikle değer ;)

Adsız 18 Ağustos 2019 07:52
Hem çok eğlenceli, hem düşündürücü bazen de insanın doğrularla yüzleştiği bir eğitim, tavsiye ederim.

Adsız 18 Ağustos 2019 10:38
Nezaket hoşgörü,öngörü,sahibi olmayı sağlıyor.Sadece kendin için yaşamamayı etrafimizda bizden başka birilerininde olduğunu hatırlatıyor.

Yorum Gönder

8 Yorumlar

  1. Merhabalar,
    Bu zamana kadar aldığım eğitimler arasında en uygulanabilir eğitimdi. İnsanları rahatsız etmeden sorunlarını anlatan, bilgilendiren güzel bir eğitim.

    YanıtlaSil
  2. Yoldan kaybolmuşların yolu bulduğu yer ..

    YanıtlaSil
  3. Doğruları yapmaya çalıştığım ve iyi niyetli olduğum halde neden işler sarpa sardı?Emek verdiğim ve çabalağım halde neden sonuçlar emeklerimle doğru orantılı değil?Neden verdiğim emeklere kıymet verilmiyor?Neden daha az çabalayan biri daha kıymet görüyor?Neden evlatlar nankör eşler kayıtsız oldu?Neden saçını süpürge eden anneler mutsuz?
    Daha ne sorular ne sorular hepsinin cevapları ve ilişkilerinizi yeniden düzenlemeyi öğreten çok donanımlı,özverili,eğlenceli hocasıyla DTÖ iyi ki nasip oldun...Sömürülmüş ve küstürülmüş herkese nasip olsun.

    YanıtlaSil
  4. İç hesaplaşma ;Zeynep hocayla eğitimden kopmadan herkonuşmada biraz daha kendinden çevrenden birşeyler bularak kendini derinlemesine bulabilmek ,güzel anlatım çok teşekkürler ama bu eğitimlerin devamı olması lazım

    YanıtlaSil
  5. İnsanlarla hatta genel değil daha yakın kişilerle eş dost akraba ilişkilerinde zorluk çeken neden böyleler deyip kabullenemeyen herkes için tavsiye ederim.Eğitim bana bir çok konuda ışık oldu.Zeynep Şakar hocama da burdan çok teşekkür ederim.Eğitimden sonrada emeğini üzerimizden çekmediği için.🙏

    YanıtlaSil
  6. İnsan bazen öyle olaylar yaşar ki karanlığa düşer. Bu karanlığın aydınlığa çıkması için çevresinden destek almaya çalışır, araştırma yapar ama yine de o aradığı ışığı bulamaz yaa. İşte deneyimsel tasarım öğretisi benim için aydınlığını aradığım o karanlıkları aydınlattı. Bu sayede günden düne azalan umudumu yeşertti☺️

    Uzun lafın kısası hayatı deşifre etmeyi, kendimi tanımayı öğrendim. Bu o kadar güzwl bir şey ki, artık suçlamalar yok😅

    YanıtlaSil
  7. Ne güzel bir farkındalık olusturmussunuz

    YanıtlaSil
  8. Bazen gerçeği görmek istemez insan. Belki de canı yandığından

    YanıtlaSil