DENEYİMSEL TASARIM ÖĞRETİSİ SEMİNERLERİ HAKKINDA KATILIMCI YORUMLARI

Kim Kimdir İnsan Tanıma Sanatları Programı ile insanları ve kendimizi daha iyi tanıyabilir hale geldik.
İlişkilerde Ustalık Programı ile iletişimin ve ilişkilerin gizemli dünyasına girdik, ilişkilerimizi ustalık seviyesine nasıl taşıyabileceğimizi öğrendik.
Başarı Psikolojisi Programı ile nerde kazanıp nerde kaybettiğimiz gerçekleriyle yüzleştik, hayatta toplamda kazanan mutlu ve başarılı insan olmanın stratejilerini aldık.
Ailede Huzur Programı ile sağlıklı bir aile yapısı nasıl kurulur, eşimizle çocuğumuzla sağlam bağlarla bağlı, birbirimizle dünümüze göre daha iyi birer insan olarak mutlu, huzurlu nasıl yaşayabiliriz sorularının cevabını bulduk.


Haydi sen de katılmış olduğun seminerlerimiz hakkındaki deneyimlerini, hayatına yansımalarını ve görüşlerini bizimle paylaş :)

Yorum Gönder

66 Yorumlar

  1. Güler yüzlü karşılama, güzel ikramlıklar, eğitimin bitmesini istemediğin anlar, yaşadığımız iç hesaplaşmalar . Teşekkürler hocam...

    YanıtlaSil
  2. Insanların problemlerine gerçek çözümler sunan faydalı ve eylenceli bir eğitim.

    YanıtlaSil
  3. İnsana hayatının hangi durağında olduğunu gösteren ve doğru yerlerde inmesini sağlayan eğitimler... Hangi düzelmemi anlatayım, o kadar çok ki! Teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. kendinize ve olaylara objektif bakmanızı sağlayan, güldüren, düşündüren,hayatınızın her alanına daha iyisini koymanızı sağlayan programlar bütünü...
    iyi ki yollarımız kesişti

    YanıtlaSil
  5. insanın neyi neden yaşadığını gösteren. Karşılaştığı olaylara, insanlara, tepkilerini düzenleyen ve sabrını arttıran bir eğitim. Duyduktan sonra kendinizi geri çekemeyeceğiniz, iyi ki buradayım dedirten, hayatımızın amacını bize öğreten bir öğreti. Teşekkürler Hocalarım...

    YanıtlaSil
  6. Çok şey bildiğimi zannederdim, yanıldığımı ve işin doğrusunu en güzel yolla öğrendiğim yerdir..

    YanıtlaSil
  7. Beni en dipten aldı bu eğitim.Iyiki varlar

    YanıtlaSil
  8. O Psikiyatrist senin bu psikolog benim gezerken ,birde şuraya bakayım diye uğradığım bir yerdi fakat şifa oldu...

    YanıtlaSil
  9. Güleryüzlü eğitmenler, içi dolu bir içerik,leziz ikramlıklar ile çoook güzel bir eğitim ,iyiki var.

    YanıtlaSil
  10. Kendimi aradığım ama bulamadığım zamanda kendimi bulmama, tanımama yardımcı oldu. insanın kendisini bulması için uzak yerlere gitmesi gerektiğini zannederdim. Amerika'yı yeniden keşfetmeye gerek yokmuş. Gerçek o kadar yanımdaymış ki, görememişim. Şimdi sadece kendimi tanımıyorum. Yanımdaki kişileri de tanıyorum. Ve insan ilişkilerinde problem yaşamıyorum

    YanıtlaSil
  11. Eğitime başlamadan önce her sorunun üstesinden gelirim zannediyordum. Meğer sadece problemlerle yaşamayı öğrenmişim. DTÖ eğitimleri bana problemlerimi çözmeyi ve güçlenmeyi öğretti. Ne kadar teşekkür etsem az...

    YanıtlaSil
  12. Hayatımda karşıma çıkan soruların cevaplarını buldum. Hem de hemen uygulayabileceğim gibi. Gerçek hayatta gerçek çözümler.

    YanıtlaSil
  13. Karşımdaki insanların anlam veremediğim bazı davranışlarının sebeplerini öğrenmek gerçek bir konfor.

    YanıtlaSil
  14. Bir çok eğitime katıldım. Fakat Deneyimsel Öğreti hayatın ta kendisi. Evrene gönderilen mutluluk mesajları değil. Çünkü hayatın gerçeği bu değil. Acı-Tatlı tüm gerçeğiyle sunulan bir öğreti. Farklı farklı yaşamların aynı sonuca nasıl gelişleri. Verilen Soyut Yasalar, sen-ben değil, eskiden- şimdi değil, Asya-Avrupa’da değil . Tüm insanlar tüm zamanlar tüm mekanlar için geçerli olan yasalar.

    YanıtlaSil
  15. insan bazen yolunu kaybeder, bilemez nereden döneceğini yola.. bu yüzden sarmala sarar da sarar.. işte o sarmaldan insanı çıkarıp tekrar doğru yol üzerine koyan bir ilim..

    YanıtlaSil
  16. Deneyimsel Öğreti hem güldüren hem düşündüren hem hüzünlendiren :)

    YanıtlaSil
  17. İnsanların derdini dert edinleri bir eğitim, insanın hayatına faydası ise anlatılamaz derece ... İyi ki lerden

    YanıtlaSil
  18. İnsan nasıl mutlu olur ? Ne yaparsa mutlu olur, ne yaparsa mutsuz... işte bu ne yaparsaların ne olduğunu öğrenmek için Deneyimsel öğreti iyi ki var

    YanıtlaSil
  19. Hani geçmek bilmeyen 40 dakikalık dersler vardır, gözünüz yelkovanda...
    İşte burada kolunuzdaki saati unutuyorsunuz.
    Hem de 2-3 saat boyunca...

    YanıtlaSil
  20. Hani ne yapacağınızı bilemediğiniz zamanlar vardır...
    Hani en yakınının bile elinin kolunun bağlı kaldığı...
    Hani seni en çok çıkmaza sokan...
    İşte burada ne yapacağını öğreniyorsun; hem de kimse "Yap" demeden...

    YanıtlaSil
  21. Yalniz olmadığınızı hissettiren derdinizi dert edinen bir eğitim deneyimsel öğreti.

    YanıtlaSil
  22. Tanıdığımı sandığım beni hiç ama hiç tanımadığımı öğrendim. Yeni bir benle tanıştım. Her yere geç kalmamın, erken gitsem bile yolda bir şeylere takılıp yine de geç kalmamın sebebini artık biliyorum :)

    YanıtlaSil
  23. Sizi sizden daha çok düşünen, kendinizi yabancı olduğunuz bir yerde değil ailenizin içinde hissettiğiniz, güven veren kişilerle birlikte olmanın huzuru ile zamanın nasıl geçtiğiniz bilmediğiniz eğitimler... artık daha ne olabilir ki?

    YanıtlaSil
  24. Merhaba.herşey den önce insanın kendini ve diğer insanlar nasıl tanımadıgini fark ettim ve bu bir daha tüm davranislarimi yeniden gözden geçirmemi sağladı ve dinamik olması sebebiyle sürekli zihnimde sanki beni gerek tiginde uyariyor.Aytul hocam sibel hoca ma teşekkür yetmez bunu söylemek istiyorum.kendi ev hayatım arkadaş larim sanki herkes le ve herşeyle arama herkesin faydasi için dengeli bi yay kurmuş gibiyim.

    YanıtlaSil
  25. Derslerde sanki kendimiz yaşıyoruz gibi oluyor çok verimli geçiyor drsler. Sanki bizi bize anlatıyormuşsunuz gibi.

    YanıtlaSil
  26. Hayatının değişmesi zaten olacak bir şey bu eğitimle, sadece bu eğitimin gerçekliğine inanıp, yapman gerekeni yapman lazım. Kendini gerçeklere bıraktığında seni öyle yükseğe çıkarıyor ki...

    YanıtlaSil
  27. Hayatımda cevabını en merak ettiğim soru "gerçek nedir" "ben gerçeği nasıl bulabilirim" sorusuydu. Bu eğitim sayesinde gerçeği nasıl bulabileceğimi öğrendim. Konu ne olursa olsun.. O kadar bilgi içerisinden gerçek olanı ayırt edebilir olmak çok büyük bir lüks. Bu yüzden teşekkür ederim. =)

    YanıtlaSil
  28. İlk başladığımda “ben bunları biliyorum zaten..” deyip sonrasında aslında doğruyu da yanlışı da ayırt etmeden bildiğimi, bu eğitimle de onları ayırt edebilmeyi öğrendim. Şu dönemde bunları bilmek insanı gerçekten çok rahatlatıyor.

    YanıtlaSil
  29. insanlarin neden ozellikle o davranislari sergiledigini ogrenmek, iliskiler arasindaki dengenin onemi ve her seyin gizzıttan geçisi bir şok etkisi yaratiyor...

    YanıtlaSil
  30. Bir eğitime katılmışsınız ve anlatıcı bence yada bana göre diye başlayan cümleler kurmuyor. Anlattıkları tüm zamanlar ve tüm insanlar için geçerli olan bilgiler..

    "Tüm zamanlar ve tüm insanlar " Çok iddialı değil mi ? Dinlemeye kesinlikle değer ;)

    YanıtlaSil
  31. Hem çok eğlenceli, hem düşündürücü bazen de insanın doğrularla yüzleştiği bir eğitim, tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  32. Nezaket hoşgörü,öngörü,sahibi olmayı sağlıyor.Sadece kendin için yaşamamayı etrafimizda bizden başka birilerininde olduğunu hatırlatıyor.

    YanıtlaSil
  33. Problemlerimizi kendimizi düzeltmeyle başlamak, hoşgörülü, insanları olduğu şekilde kabullenmek ve kendimizi değil ilk önce karşımızdaki insanı düşünmek.. İyilikleri karşılıksız yapmak. Bunları bana öğrenmemde yardımcı olan bütün hocalarıma sevgiler saygılar

    YanıtlaSil
  34. Karşılaştığın problemler karşısında neden hep benim başıma geliyor demek yerine o problemin başıma gelmesinin bir sebebi olduğunu düşündüren, sabrı arttıran, tahammül etmeyi kolaylaştıran bir eğitim

    YanıtlaSil
  35. Başladığımdan beri fayda aldığım ve çevreme de fayda verdiğim bir okul Deneyimsel Öğreti....

    YanıtlaSil
  36. Merhaba bende egitime katilanlardanim. İyi ki katilmisim o günden sonra hayatimda birçok olumlu degisim oldu. Aile is sosyal hayatimda kısacası bütün iliskilerim olumluya gitmeye basladi.daha çok dinler dolayisiyla da anlar oldum. Bu egitimin en guzel yanı eğer bir bilgiyi ogrendiysen aslında kabul ettiysen o bilgiyi her yerde kullanabiliyorsun.ticaretindede evliliğinde de istesen çocuk yetistirirken. Ben bütün egıtimlerıne katildim. Çok faydali aynı zamanda eglenceli. Benden sonra cevremden bir çok arkadsim katıldı onlarda çok memnun her kese tafsiye ederim.

    YanıtlaSil
  37. Hep derler ya ne kadar okursan oku, hangi eğitimi alırsan al Hayat okulu başka. Evet, çünkü öğrendiğimiz çoğu bilgi ihtiyacımız olmayan bilgi. Ya da hayatımızda nasıl uygulayabiliriz bilmiyoruz. Fakat Deneyimsel Öğreti bize hayatımızda ihtiyacımız olan bilgiyi verirken, peki nasıl uygulayabiliriz, yöntemini de veriyor. Hayat Okulu gerçekleri öğrenip yaşadığımız okul, hayatımız. Tanıdığım herkese öneriyorum, size de...

    YanıtlaSil
  38. Deneyimsel öğreti bana göre hayatı yorumlayabilmek ve daha kaliteli bir hayat yaşamak için herkesin gitmesi gereken bir eğitim.
    Beni en çok etkileyen konu aklıma direkt bedel geliyor.
    Gizzıt, geçicilik yasası ve test yasası da diyebilirim. Ama bedel gerçekten benim hayata bakışımı olaylara yaklaşımımı değiştirdi.


    Diğer eğitimlerden farkı, burda ilk günden öyle bir dünyasına alıyor ki insanı... bedel ödeyen bedel ödediğine değer verir yasasına uyma adına ücret ödüyoruz ama bedava bile olsa aynı istekle devam ederdim gibi geliyor :)

    sevgili eğitimcimizin anlatım tarzı ve ders haricindeki samimi tavrı gerçekten derslerde de muhabbet havası olmasını sağlıyor bu da eğitime olan hevesi daha da arttırıyor ama ufak bi olumsuz şey söylemem gerekiyor. Derslerde zaman zaman takıldığım şey, cümlelerinizde anlatım bozukluğu sayılan "o yüzden dolayı" denmesiydi. sol lob dinleyiciler için belki bu noktada dikkat edilebilir.
    Sizi tanımış olmaktan dolayı gerçekten çok mutluyum. Allah sizden razı olsun.

    YanıtlaSil
  39. Bu ilim sayesinde hayatı bir gömlek üstte yaşamak gerçekten çok güzel bir duygu. Olan bitenin sebep/sonuç ilişkilerini bilebilmek, hayatla konuşmak, hayatın konuştuklarını dinlemek...
    Bu derece bir ilme şahit olmak çok ayrıcalıklı ve şükür sebebi.
    çok şükür...

    YanıtlaSil
  40. Deneyimsel öğreti hayatımda tamda her şey ters gittiği, toparlamak istediğim ama nereden başlayacağımı bilemediğim bir zamanda tesadüfen karşıma çıktı. Tesadüfen diyorum çünkü o zaman öyle zannediyordum. Sonradan öğrendim ki hayatta tesadüf yokmuş. Yaşadığımız her şey bizim yapıp ettiklerimizden ya da yapıp edemediklerimizden kaynaklanıyormuş. Onları öğrendikten sonra ise başıma gelen olayları anlamlandırmaya başladım. Hayat "bunun biraz burnu sürtsün diye değil ya da hadi bunu biraz kayıralım" diye bu olayları başımıza getirmiyormuş. İnsanın kaderi insanın seçimlerine bağlıymış. İşte ondan sonra kendi hayatıma sahip çıkabilmeye başladım. Bu hayat benim ve benim seçimlerim üzerine kurulu. Yaşadığım olumsuzluklarda, olumluluklarda benden kaynaklı. Ondan sonra insanın kendinden başka suçlayabileceğin kişi de kalmıyor. Yetki sende olunca sorumlulukta sende oluyor. İşte tüm bunları anladıktan sonrada insan kendi hayatına sahip çıkıp onu yönlendirebiliyor.

    YanıtlaSil
  41. Hayat bize hep sorular soruyor. Ne için soruyor? Ya geliştirmek için ya da doğru yolu bulmamız için.. insan hata yaparak da öğrenir de bu çok zor. Doğru şıklarımı seçmemi sağlayan, hatta cevap anahtarını veren diyebileceğim eğitimler... çok konforlu

    YanıtlaSil
  42. insanın neyi neden yapıp yada yapmadığını bilmesi kadar güzel birşey yoktur sanırım. Burada verdiğimiz tepkilerin sonuçlarının neler olabileceği hakkında önceden öngörü sahibi olmamıza yardımcı olan ve Bazen de karşımızdaki kişiye içimizde kıyametler koparken sabredebilir hale getiren bir eğitim.

    YanıtlaSil
  43. Birzamanlar cahildim.Herşeyi biliyordum..

    Hiçbirşeyi bilmediğimi bildiğim yer.. Bu yolculuğa çıkartana bin şükür

    YanıtlaSil
  44. İnsan bu hayatta bir şeyler yaşar.. Yaşar da neyi neden yaşar? Başıma gelen olaylar tesadüf mü? Yoksa bir anı mı sadece? Hayatımı bunca değiştiren olaylar birer anı, tesadüf ya da şans olamazdı. DTÖ kişiye neyi neden yaşadığını gösteren, kişinin ders çıkartıp tedbir alabilmenin yönetimini veren bir eğitim.. Bu konforu yaşamaya vesile olan hocalarıma teşekkürler..

    YanıtlaSil
  45. Birşeyler daha başımıza gelmeden onun için mücadele etmek daha hayırlıdır. Bu eğitim de olaylar daha başımıza gelmeden mücadele nasıl edilir görmemizi sağlıyor.

    YanıtlaSil
  46. İnsanlar böyle davranırken rastgele mi davranıyor? Yoksa bir anlamı var mı?

    İnsanların aslında rastgele davranmadıklarını, kişinin yaptığı her hareketin, başıma gelen her olayın bir anlamı olduğunu anladım.

    YanıtlaSil
  47. gözlerinizin bağlı olduğunu düşünün... hayat onun kurallarını bilmeyince çarpa çarpa gitmek... sonra bu akademiye geldim ve bundan sonrasını anlatmak gerçekten zor çünkü verilenin kıymeti hangi cümleye sığdırılır bilemedim... gerçeği görmek gerçeği duymak ve uyanmak... ve bunların sizdeki huzuru...

    YanıtlaSil
  48. gözlerinizin bağlı olduğunu düşünün... hayat onun kurallarını bilmeyince çarpa çarpa gitmek... sonra bu akademiye geldim ve bundan sonrasını anlatmak gerçekten zor çünkü verilenin kıymeti hangi cümleye sığdırılır bilemedim... gerçeği görmek gerçeği duymak ve uyanmak... ve bunların sizdeki huzuru...

    YanıtlaSil
  49. İnsan hayatı deneyimsel tasarım öğretisi öncesi ve sonrası diye ikiye ayrılır, 'sahte'nin ne olduğunu bilerek siyahtan beyaza geçme sürecini öğrenmek ve bunu 'gerçek' olanla hayatının her alanında uygulamaya başlamanın insana verdiği huzur ve mutluluk pahabiçilemez...

    YanıtlaSil
  50. İnsanız hepimiz hata yapıyoruz, insanız hepimiz aldanıyoruz, insanız hepimiz aldatıyoruz, insanız hepimiz yetişiyor ve yetiştiriyoruz ve insanız hepimiz yanlış tepkiler verebiliyoruz. Tam da burada bu eğitimleri aldıktan sonra; insanız nasıl daha az aldanan, nasıl daha az aldatan, nasıl daha az hata yapan ve nasıl daha iyi yetişen ve yetiştiren olurumun cevaplarını aldım. Çok şükür erken yaşta öğrenmişim çok şükür ki bu eğitimle tanışmışım. Emeği geçen herkese teşekkürler.

    YanıtlaSil
  51. Kaybolmuşların kendini, yönünü, bilincini bulduğu eğitim kesinlikle herkes almalı

    YanıtlaSil
  52. Kimdir eğitim seminerini dinlediğimde ben bu eğitimi almalıyım dedim ve egitimi başka bir hocamandan almaya niyet ederken başka bir hocamdan aldım gerçekten çok memnun kaldım kendini tanımak etrafindakilerin neden nasıl böyle davranıyor diye sorguladığınız da cevabını bulacağınız bir eğitimdir. Benim serüvenim sadece kim kimdir ile kalmayıp ilişkilerde ustalık ile devam ettim bedel ödediğiniz insanları bir kontrol edin bakalım o insanlar nasıllar fazla bedel insani nankörleştirir. Sen bedel ödeyerek bir yerlerdeysen bırak herkesin sorumlugunu üzerine almayı yaptıklarımız yapacaklarımızın teminatidir.iyiki aldım iyiki böyle bir ilimle tanıştım.

    YanıtlaSil
  53. Kimdir eğitim seminerini dinlediğimde ben bu eğitimi almalıyım dedim ve egitimi başka bir hocamandan almaya niyet ederken başka bir hocamdan aldım gerçekten çok memnun kaldım kendini tanımak etrafindakilerin neden nasıl böyle davranıyor diye sorguladığınız da cevabını bulacağınız bir eğitimdir. Benim serüvenim sadece kim kimdir ile kalmayıp ilişkilerde ustalık ile devam ettim bedel ödediğiniz insanları bir kontrol edin bakalım o insanlar nasıllar fazla bedel insani nankörleştirir. Sen bedel ödeyerek bir yerlerdeysen bırak herkesin sorumlugunu üzerine almayı yaptıklarımız yapacaklarımızın teminatidir.iyiki aldım iyiki böyle bir ilimle tanıştım.

    YanıtlaSil
  54. Eşimle neden anlasamadığımızı neden farklı şeylerden hoşlandığımızı ve nasıl çözebilecegimi öğrendim bu eğitimi aldığım hocalara minnettarım 💝

    YanıtlaSil
  55. Ben Eşimle Neden Anlaşamadığımızı neden farklı şeylerden hoşlandığımızı ve bunu nasıl çözeceğimizi öğrendim bütün hocalarıma minnettarım.

    YanıtlaSil
  56. Bir insana ne verirsek verelim ona anlaşılmadığını hissettirdiğimizde çok canını yakmış oluruz. İnsan tam da o an yorgunluklarını hissetmeye ve o güne kadarki mücadelesinden vazgeçmeye başlıyor. Anlaşılmadığını hissettiği o an…Eğitimde ise insanın bugüne kadarki doğru bildiği yanlışları, yorgunluklarının sebeblerinin gerçekte ne olduğu ve tüm bunlarla nasıl baş etmesi gerektiği anlatılıyor. Kısa bir ömre sahip olan insanoğlu için inanılmaz bir konfor…

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu öyle bir eğitim ki hak edişimin nereden olduğunu merak ettiriyor. Neyi bu kadar iyi yaptım… Gelecek kaygılarım, nasıl yaparım sorusu, dünyanın gidişatını farkındaydım ve korkuyordum. Neyi nasıl yapacağım, nasıl iyi olacağımı, nasıl iyi bir eş, nasıl iyi bir anne, nasıl “gerçekten” iyi bir birey olacağımı, toplumun normallerine göre değil, gerçeğe nasıl ulaşacağımı öğreniyorum. Başlangıçta her ders “ben öğrendim artık” derdim şimde her ders hiçbir şey bilmediğimi öğreniyor ve daha neler öğreneceğimi çok merak ediyorum. Emeği geçen herkese ve başta Mehtap hocama hayatıma dokunduğu için teşekkür ederim.

      Sil
  57. Herkesi kendim gibi beklerdim ama herkesin farklı karakterde olduğunu öğrendim

    YanıtlaSil
  58. Pınar..Çok değerli Mehtap hocam ve DTÖ Beni dipsiz bir kuyudan elleriyle çıkardı.Dünyaya geliş amacımı öğretti.Benim kendimi ve insanları daha iyi tanimamı sağladı.Gercekleri görmemi sağladı.Bildiğini zanneden ama hiç birşey bilmeyen birisi olduğumu anlattı bana.Konularin hepsi birbirinden kıymetli ve şaşkınlıkla ve hayranlıkla dinlediğim konular ama En çok etkilendiğim konu BEDEL.Hocamızın sayesinde anlamadığım hiç bir konu olmadı ALLAH c.c binlerce razı olsun.Demekki Yaradan hala benden vazgecmedi beni seviyor dediğim yerdi burası..o kadar cok yazacak şey varki buraya sığdırımam.Herkese tavsiye ediyorum çünķü insanoğlunun neredeyse tamamen bozulmuş olduğu bu dünyaya Yüzlerce Mehtap hoca yetiştirilmesi şart ..ALLAH c c. Bana vesile olandanda Mehtap hocamdan,Serpil hocamdan Emeği geçen herkesden Razı olsun,Başımızdan eksik etmesin.

    YanıtlaSil
  59. İnsanların hepsinin farklı ozelliklerinin olduğunu, bu eğitimde insanların kendini bulmasına ve eğitmesine yardımcı olduğunu öğrendim. İnsanlari tanımadan bi kaç kez konuşarak onların neler düşündüklerini az çok anliyoruz. İyi ki katılmışım. Hocama teşekkür ederim Allah razı olsun

    YanıtlaSil
  60. Cok faydali bir eğitim olarak düşünüyorum insanlari taniyip ona göre davranmak insana gerçekten büyük konfor sağlıyor.ayrica egitimcilerimizin güler yüzlü bilgili olmasida cabasi cok faydali bir ilim olarak gördüm.

    YanıtlaSil
  61. Hayatta hepimizin zaman zaman düşündüğü ve bağlantıyı kurmakta zorlandığı kısımlar olur… Sohbet ederken “Aaa, evet Ya. Ben de geçen gün çok benzer şekilde düşünmüştüm. Ne kadar enteresan…” deriz. “Ne tesadüf…” İşte bu eğitimde o boşlukları tamamlıyorsunuz. Bir puzzle gibi; en kıymetli olan eksik parçayı buluyorsunuz.

    YanıtlaSil
  62. Yıllardır aradığım soruların cevabını deneyimsel tasarım öğretisi seminerlerinde buldum.Sağol arkadaşım

    YanıtlaSil
  63. Hayatı yaşarken, insanların yaptıklarına şahit okurken artık neyi neden yaptığını anlamaya başladım bu eğitimlerle … Sanki gözlerim bozuktu da deneyimsel tasarım öğretisi bana gözlük olmuş, netliği kazanmamı sağlamış gibi..

    YanıtlaSil
  64. Hani bir laf var ya sen değiş dünya değişir diye. İşte Deneyimsel Tasarım Öğretisini hayatına dahil eden bir insanın tam olarak başarabildiği şey bu oluyor. Çünkü bir başkasını değiştirecek gücümüz yok. Sadece kendimiz üzerinde değişim veya update yapabiliyoruz. Ve buradaki müfredat buna yardımcı oluyor.

    YanıtlaSil
  65. Farkindalik kattiginiz için ve olaylara farkli acilardan baktirdiginiz için teşekkürler

    YanıtlaSil